Až na vrchol!

 

 

Když budu cvičit pánevní dno, budu mít lepší orgasmus? Tak s touto otázkou se setkávám často. A odpověď? Ano, ale není to tak jednoduché. Dojít až na vrchol, to chce znát mnohem víc než jen jak správně aktivovat svaly pánevního dna!

 

Trénink dělá mistra!

Aby se člověk stal v něčem odborníkem, musí se ve svém tématu vzdělávat a hlavně praktikovat! Tak proč si myslíme, že budeme dobří v sexu, když o něm nic nevíme? Na první pohled je to jednoduché. Prostě šup sem, šup tam a je to! Ale opravdu? Nelžete si tak náhodou do očí? Protože jestliže je to tak jednoduché, tak proč má více jak polovina žen problém s dosažením orgasmu a muže trápí problémy s erekcí?

Proto pokud chcete mít delší a hlubší prožitky z milování, čtěte o sexu, rozšiřte si obzory a zkoušejte!

 

Neexistuje univerzální návod!

Každé tělo je jedinečný originál a neexistuje univerzální návod, jak z milování udělat vášnivý koktejl! Sexualita je také hodně křehká. Ovlivňuje ji spousta faktorů a je důležité si uvědomit, že někdy to prostě nejde a je to tak v pořádku. Nejsme roboti!

A hlavně! Vymaňte se z honby za orgasmem! Je krásné ho prožívat. Naučit se se svým tělem pracovat. Ale ještě krásnější je splynutí, souznění, porozumění, intimita… Milování můžete pojmout i jako formu dynamické meditace. Naučte se při milování odpočívat a máte hned dvě mouchy jednou ranou!

 

5 tipů, jak tam dojít snadněji

 

1. Zdravé pánevní dno

Zdravé pánevní dno je takové, které je dostatečně pevné a zároveň je schopno se relaxovat. Pevné znamená schopné se stáhnout a zároveň schopné provést vtažení směrem vzhůru. Díky pravidelné svalové aktivaci se oblast pánevního dna prokrvuje, tím se vyživuje a díky tomu ho lépe vnímáme. Jestliže je pánevní dno ochablé, chybí v něm život a podle toho to pak také vypadá při milování.

Relaxace je však stejně důležitá jako aktivace! Pokud je totiž pánevní dno v příliš velkém napětí, mohou se objevovat při pohlavním styku bolesti. Špatně uvolněné pánevní dno se pozná také podle toho, že máte bolest při vyprazdňování nebo že musíte tlačit při močení – nejde vám to uvolnit.

 

2. Vypnout hlavu

Práce, děti, domácnost,… Tak tohle rozhodně vypusťte. Jsou to jednoznační zabijáci vášně! Zapomeňte taky na sebekritiku. To nejhorší, co můžete udělat je, když uprostřed akce začnete s partnerem řešit, jestli nemáte příliš tlustý zadek nebo příliš velký špek na břiše. Ne! Tohle ho nezajímá. Chce se s vámi prostě jen milovat! A čím víc mluvíte, tím víc on ztrácí chuť.

Pracujte na svém sebevědomí. Mějte se ráda taková, jaká jste! A pokud to nedokážete, nevadí. Mějte se ráda i tak. Ono to časem přijde.

Tip: Zkuste před milováním vypustit starosti. Povídejte si, dejte si skleničku vína, uvařte si dobré jídlo, zalezte spolu do vany nebo do peřin a nebo udělejte polštářovou bitvu a vybijte se!

 

3. Uvolnit tělo

Napětí k milování nepatří. Ani emoční ani to fyzické. Pokud se totiž nebudete cítit pohodlně, celá vaše mysl se bude upínat na to napjaté, bolavé a nepohodlné… K uvolnění vám pomůže pohyb, dech a zvuk!

Pohyb – rozkružte pánev, volně, dlouze, ladně, plynule. Rozvlňte celé tělo, zvedejte ruce, mávejte jimi (tímto pohybem rozvíříte sexuální energii – vážně to zkuste!!), uvolněte krční páteř a hlavně – zvolte si pozici, která je vám příjemná a ve které se cítíte jako ryba ve vodě. Páry po celém světě vystřídají během milování max 5 pozic! Oblíbené bývají 3, takže se nežeňte do celé kamasůtry! 🙂

Dech – dýchejte hluboce, dlouze a volně. Když začnete vnímat v těle napětí (kdekoliv, nemusí to být jen v pánevním dnu a v oblasti pánve), posílejte do této oblasti nádech a s výdechem nechte napětí odejít.

Zvuk – prostě se uvolněte a vzdychejte, nahlas dýchejte, křičte, mluvte, nadávejte :-D. Uvidíte, že se vám ta živočišnost začne líbit. Možná vám to nepůjde hned, ale jak se jednou odvážete, už nebudete moci jinak :-D.

 

4. Komunikace

Tohle je jasné… Pokud nebudete mluvit o svých potřebách, nebude to nikdy pořádně fungovat. Díky komunikaci při milování se vám prohloubí důvěra v partnera a opačně. Čím víc se svým partnerem mluvíte, svěřujete se mu, jste k němu upřímná a otevřená, tím víc budete schopna s ním mluvit o sexu a při sexu. Proto mluvte, komunikujte, když vás něco trápí, řešte to hned a neříkejte, že se nic neděje, když se děje!

Protože to, co vás trápí a neřeknete, vytváří ve vašem těle napětí, které se ukládá do pánevního dna a uvolnění při milování je pak o to těžší!

 

5. Sebepotešení

Bez sebepotěšení nebudete vědět, co máte ráda a i když bude vaše komunikace s partnerem perfektní, bude vám to k ničemu!

Věnujte čas sama sobě. Nemusíte hned skočit pod peřinu. Dejte si péči. Mazlete se se svým tělem. Milujte se sama se sebou. Poznejte každý kousek svého těla a dotýkejte se ho vědomě. Vaše tělo začne zářit a vy s ním!

 

Inspirace, která by vám neměla uniknout!

 

Knihy, které mě ovlivnily a jsou pro mě inspirací:

André van Lysbeth, Tantra – kult ženského principu aneb jiný pohled na život a na sex.

Barbara Carrellas, Tanra ve městě.

Diana Richardson, Vědomé milování.

Tracey Cox, Žhavý sex – Jak na to – Milovat, být milován a – milovat se!

Mamani Hernán Huarache – Kurandera.

 

A články, které stojí za to si přečíst (a ve všech je vyzdvihována důležitost psychického uvolnění ženy!!):

https://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-laska-a-vztahy-sex/375683/mnohonasobny-orgasmus-v-sesti-krocich-perfektni-navod-jak-dosahnout-slasti.html

https://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-laska-a-vztahy-sex/241238/6-masturbacnich-tipu-aneb-jak-si-to-zeny-nejlepe-udelaji-samy.html

https://zena.aktualne.cz/vztahy/3-druhy-zenskeho-orgasmu-ktery-z-nich-jste-uz-poznaly/r~i:article:803059/?redirected=1548795384

https://www.kafe.cz/laska-a-vztahy/zensky-orgasmus-nejnovejsi-fakta-a-tipy-6075.html

http://www.sexualne.cz/orgasmus-u-zeny

 

Na závěr vám prozradím jedno tajemství… Vaše sexualita, to není jen milování. Je to mnohem víc. Je to energie, která hýbe světem.
Proto když začnete pracovat na zlepšení svých sexuálních prožitků, začnou se i ve vašem životě věci měnit! Buďte na to připravená…

 

 

 

 

 

 

 

 

Jsem fyzioterapeutka a zaměřuji se na odstraňování bolesti v pohybovém aparátu pomocí metody Neurac. Mou vášní je objevování pánevního dna a řešení potíží vzniklých s jeho dysfunkcí. Ukazuji lidem, jak se ve svém těle cítit dobře a jak si užít pohyb bez bolesti.
Jsem autorkou e-booku Síla na dně. Více o mě si přečtěte tady >>>.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *